Happy new year, Sophie my girl

Nyttårsaften ble, tradisjon tro, feiret på fjellet med de fineste vennene i hele verden. Turen hvor:

– det var iskaldt det første døgnet, og eneste utvei var å ha drikkeleker
– det var altfor lite snø ute
– jeg fikk tatt i bruk langrennskiene mine og lært teknikk av Simen (Northug, watch out!)
– en kamerat hadde poledance-show med en stige
– det tok fyr i duken og responsen var: «Jeg er midt i en fotoshoot»
– kalkunmiddagen ble veldig millimeter fra perfekt
– en spenstig venninne med lange bein traff nesa mi (hello, nesehorn)
– alle var fulle da vi våknet, og ikke kunne kjøre hjem før på ettermiddagen

Fiin tur. Jeg gleder meg allerede til neste.

~ av Trine den januar 2, 2012.

Legg igjen en kommentar

 
