Avoiding the spots where we’d have to speak

Det begynner å bli ganske lenge siden 19. november. Faktisk er det over en måned siden. Men jeg gikk litt lei. Hadde ingenting på hjertet, annet enn et sukk over at tiden flyr altfor fort og at jeg har hatt altfor mye å gjøre på jobb. Jeg har ikke rukket å snu meg rundt engang. Føler jeg. Men ser jeg på bildene jeg har tatt seg jeg at det kanskje ikke er helt sånn likevel. For selv om dagene har vært fulle på jobb, har jeg hatt noen kvelder jeg har trukket ut i det lengste med peiskos, julegaveshopping, juletrefest, jentejulebord, tur til både Oslo og London. Jeg har bakt julekaker, julekonfekt og pepperkakehus, gått søndagsturer, besøkt besteforeldre og planlagt nyttårstur med vennegjengen. Også ble jeg syk, lå rett ut med feber, men heldigvis har jeg en bedre halvdel som kjøpte «Nisser over skog og hei», som jeg ikke har rukket å se på TV, som derfor ble slukt i løpet av noen få timer. Desember har vært ganske fin, den.

 

~ av Trine den desember 21, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
