Eighteen inches from your head to your heart

Det begynner å dra seg mot vinter. Gradestokken har flere ganger vist blå grader denne uka. Jeg er litt ambivalent til det hele. Vinter er koselig det, men jeg er også svært glad i sommer. På denne tiden i fjor var vi oppe i over førti røde omtrent hver eneste dag. Nå har jeg endelig surret meg til å hente opp vinterjakka mi. Det var på tide.

I dag har jeg sovet lenge. Våknet opp til fyr i peisen, lagde meg en stor kopp te, tok på meg ullundertøy og gikk en laang tur i tåka. Rakk til og med å begynne på en julegave før jobben tok over. Jeg liker kveldsvakter. Og jeg liker at det snart er jul.

~ av Trine den november 18, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
