Seems like I was walking in the wrong direction

Jeg hater å ta blodprøver. Eller, OK, jeg hater det ikke, men jeg misliker det. Sterkt. Nåler er ikke helt min greie.

Så meldte jeg meg som blodgiver, da. Lettpåvirkelig fra en bra reklame. Glemte helt at jeg faktisk måtte gi det blodet, eller i alle fall at jeg måtte bli stukket. Vel. Første gang tappet de seks glass. Også sier dama «Jeg må bare sjekke årene i begge armene dine, for nåla vi bruker når du gir blod er større enn denne.»

Jeg vet ikke hvor lur jeg var når jeg meldte meg på, jeg. Hittil gir jeg det treningkast 2.

~ av Trine den september 12, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
