Watching those colors change inside your eyes

~ av Trine den august 29, 2011.

4 kommentar to “Watching those colors change inside your eyes”

  1. Jeg tror du leser Morgen i Jenin. Det er en vakker og tankevekkende historie.

  2. Det har du helt rett i, Katrine. Tankevekkende historie, indeed. Klarer ikke helt finne den neste boken jeg skal lese etter denne. Har du tips? :-)

  3. Det tok litt tid før jeg fant en bok som jeg synes var like gripende og godt skrevet som denne, men på Kreta leste jeg Saras nøkkel. Den anbefaler jeg hvis du ikke har lest den. Ellers er La Peregrina av Cecilia Samartin kommet, og siden du har lest Mofongo antar jeg at du også har lest fine Senor Peregrino. Jeg er for opptatt med sivilprosess til å starte på denne enda, men den ligger klar.

  4. Saras nøkkel har jeg skullet lest flere ganger, så det er kanskje på tide og faktisk lese den :) Har verken lest La Peregrina eller Senor Peregrino, så de får jeg ta frem i løpet av høsten. Lykke til med sivilprosess, søte :)

Legg igjen en kommentar

 
