But you don’t haunt my dreams

Jeg tror ikke jeg har godt av å jobbe. For jeg har jo begynt med denne økonomisk innbringende aktiviteten siden jeg kom hjem. Opptil flere ganger faktisk. Men allerede har problemet begynt å vise seg; jeg drømmer avisoverskrifter. Det er faktisk kjempeslitsomt. Og selvsagt helt ustabilt. Så jeg lurer på om det faktisk er best at jeg bare slutter med en gang. Eller venter og ser hvor langt dette går. Har ikke helt bestemt meg enda. Får se hvordan det går i natt. Har tross alt fri i dag og skal kun se på regnet og drikke kaffe. Sånt kan det ikke bli noen overskrift av.

~ av Trine den juni 24, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
