Instead it just feels like it’s impossible to fly

Noen dager fungerer bare ikke. Noen dager har man bare lyst til å gjemme seg under dyna og late som om det aldri ble morgen. Noen dager går bare ikke ting slik du vil. Noen dager er i dag. Det skjer ikke ofte, men i dag… Denne dagen kunne ikke vært over fort nok. Skolen tar livet av meg. Sakte, men sikkert. For i tillegg til at eksamen er om en uke, skal et foredrags-essay leveres inn på onsdag. Med fotnoter, referanser og x-antall ord. Og jeg klarer det ikke. Jeg klarer ikke engang åpne dokumentet uten at all energi suges ut av meg. Den finnes ikke morsom, finnes ikke interessant. Og likevel må den gjøres.

One of those dark days. Lyspunktet er at jeg kan legge meg og våkne opp til en bedre dag i morgen.

~ av Trine den mai 30, 2011.

2 kommentar to “Instead it just feels like it’s impossible to fly”

  1. Du er snart i mål, Trine! Når den dagen kommer har du glemt alle de kjipe dagene med lesing og hardt arbeid. Og når du er ferdig kan du sette deg ned og lese en god bok, se hundre filmer på rad eller sove hele dagen uten å ha dårlig samvittighet. Det har jeg gjort de siste ukene <3

  2. Du er god, da :) seks dager igjen! Skal se så mange filmer og sove så lenge på det flyet hjemover atte! Yaaay!

Legg igjen en kommentar

 
