Sometimes I think that I think too much

Det fine med at det er så kaldt om dagen slik at man må sove med klær på, er at når man står opp kan man bare tusle rett ut av senga uten å tenke på å kle på seg. Time saving, ey? Isolering vet nemlig Australia fortsatt ikke hva er, og murhus – det kan jeg jo fortelle dere at er ganske så kaldt. Varmere ute faktisk. Og ute er det sånn.. 18 grader. Midt på dagen. Fire om morgenen. Ergo kaldt om natta. I natt sov jeg med tights, sokker, superundertøygenser, ett pledd og dyne. Men i natt var jeg i det minste varm. I går natt derimot måtte jeg stå opp og gå i dusjen, lå bare og ristet. Så jeg lærte at klær – det er tingen. Og te. Te er også tingen.

~ av Trine den mai 23, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
