Until the world won’t turn

Lørdag kveld, og hva gjør jeg? Jo. Jeg sitter og gjør skole. Ensom. Og forlatt. Og med altfor mye energi. Tok meg selv i å sitte å høre på julesanger. Så jeg ringte en kompis på Skype og lekte «mitt skip er lastet med» i stedet. Så langt har det altså gått. Jeg vant forresten.

~ av Trine den mai 21, 2011.

2 kommentar to “Until the world won’t turn”

  1. Hvordan vinner man «mitt skip er lastet med»…?

  2. Når motspillern ikke kommer på et ord på den bokstaven du spiller med, vel ;)

Legg igjen en kommentar

 
