Falling asleep to the sound of rain

Å sovne til lyden av regn er kanskje noe av det beste jeg vet om. Sovemessig i det minste. Derfor var det helt magisk å våkne til lyden av regn, snu seg rundt og håpe at vekkeklokka ikke skulle ringe på flere timer. Så gikk det fem minutter. Også måtte jeg opp. Typisk. Ikke det at regnet ga seg. Tror ikke jeg har sett så mye regn falle fra himmelen på så kort tid, jeg. Og jeg bodde i Bergen det året de hadde regnrekord. Flom overalt. Måtte kjøre i 30 på highwayen, og gå med plastpose over hodet for ikke å regne bort på vei fra parkeringsplassen. For jeg har jo ikke med meg noe vanntett. Olajakke holder i lange baner. Skal derimot innrømme at gummistøvler gjør en ganske mye bedre jobb enn converse.

Regn er deilig. Befriende. Spesielt når du leier Grey’s Anatomy sesong 4, tar med dyna i sofaen og sovner til synet av McDreamy. Når du våkner av at regnet pisker på vinduet, og bare kan snu deg rundt og ligge å høre på det.

Lykke.

~ av Trine den mai 20, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
