Will you still love me on a Monday morning?

Jeg:

– har hatt på løsvipper for første gang i dag
– slo ut halve fortannen min når jeg var 10 år
– skal på Lissie-konsert på lørdag
– var aldri med på Spice Girls-bølgen
– pakker snart kofferten og flytter hjem til Norge ♡
– synes vafler med vaffelrøre på er digg
– liker bringebærsyltetøy bedre enn jordbærsyltetøy, men jordbær bedre enn bringebær
– er ikke fan av å ha mange programmer på macen oppe samtidig
– er inne i en appelsin-periode
– liker at det er såpass kaldt nå at jeg kan pakke meg inn i skjerf og drikke te
– blir ledd av fordi jeg ikke takler å drikke vann som er ristet
– har stekt vafler i dag

~ av Trine den mai 11, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
