Why are we talking when we dance so good?

Jeg kan ikke gå med høye hæler. Jeg vet det, jeg er en skam for alle kvinner der ute. Men føttene mine er rett og slett ikke laget for å gå på høye hæler. De er laget for converse og hawaianas. True story.

Jeg skulle selvsagt prøve meg igjen i går. Børstet støvet av et par høye wedges og dro på byen. Etter to timer men dansing og moro var det bare å sette seg ned og godta nederlaget. Det går ikke. Det bare går ikke. Det gjorde så vondt at jeg på et tidspunkt vurderte å bare ta av skoene og danse barbeint.  I dag våknet jeg selvsagt uten følelse i to av tærne på den venstre foten. Og nummenhet i begge beina. Pingle? Jahaha. Patetisk? Jahaha! Skal skoene brukes igjen? ALDRI I VERDEN.

~ av Trine den april 30, 2011.

4 kommentar to “Why are we talking when we dance so good?”

  1. Skal hjelpe deg med å finne noen sko med hæl som du klarer å gå i, jeg, Trine :)

  2. Yes PLEASE :)

  3. Jeg tar de gjerne :-)

  4. Skal ikke se bortifra at du blir et skopar rikere, nei :) de har vondt-i-beina-dagen-derpå-garanti, men ;)

Legg igjen en kommentar

 
