Showing no mercy I’ll do it again

På tide å tømme utkastet på mobilen.

Såå – Western er ikke så ryddig av seg da, kan du si.
West: Jeg plukker opp ting fra gulvet mitt. Jeg pakker.

West: Har vi salt? Nei, is!

West: Ikke gjøk, men sånn.. MYGG!

Jeg vet ikke om jeg vil huske sammenhengen engang.
Emilie: Hva heter det hullet du har putta’n i a?

Kanskje hun var bittelitt full.
Sanna: Orgondanor.

Kanskje litt her også:
Sanna: Nå kan jeg med hjertet på hånda si…

Dagenderpå, vettu.
Linn: Jeg vet ikke helt om jeg må spy, gulpe eller bæsje.

Jeg tror ikke hun mener det sånn du kanskje tror hun mener det.
Formoe: Har du sett deg sjæl i speilet når du er våt eller?

Det er ingen hemmelighet at Western kjører seg bort HELE tida, men her tror (vet) jeg at hun ikke helt legger merke til hva hun egentlig sier:
West: Jeg bomma på tunnelen.

And so are the days of our lives..

~ av Trine den april 14, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
