There’s only wind and dust to follow

Nå kan jeg nesten ikke dra «jeg-liker-ikke-å-telte»-kortet lenger, for jeg skal søren i meg på telttur igjen. IGJEN. Man skulle tro at jeg hadde fått nok for en god stund, men neida! Stikker på telttur igjen jeg vettø. Det skal sies at det ikke er helt frivillig, men når man ikke har penger til å leie hytte og det er snakk om en surfekonkurranse med 27 av de beste mannlige surferne i verden – da telter jeg gjerne jeg, ass. Hoi! Men det kan helt klart bli en kald affære.

Så nå er både ullundertøy, lue, hettegenser og jakke pakket ned. Trine Monsen er klar for nok en helg i telt.

Snakkes kanskje på søndag.

~ av Trine den april 7, 2011.

Én kommentar to “There’s only wind and dust to follow”

  1. Jeg elsker at du skal på telttur igjen. Du er tøff!

Legg igjen en kommentar

 
