What is this, that keeps me here?

Jeg gikk litt lei, jeg. Men sånn går det innimellom. Kom meg over det. Update? Siden sist har jeg:

– levert årets første skoleoppgave (huuuurra!)
– vært på vinnerlaget på rebusen (og sett mental ut)
– laget radionyheter (flink skolepike I tell ya’)
– irritert meg over ego kids på teknisk museum (jepp, jeg har lekt meg der jeg også)
– vært på fisketur (fiskeren gikk lei etter to kast)
– catchet up med Cailfornication (I love you, Hank Moody)
– blitt vekket av en herlig telefonsamtale (den beste måten)
– fått post fra eBay (endelig nytt mac-batteri!)
– fått igjen på skatten (hurra!)
– funnet drømmeleiligheten ♡ (snufs..)
– vært på stranda og prøvd å fange flere fregner (hetebølge er digg på høsten)
– skrevet en laaang liste over middager jeg ønsker meg når jeg kommer hjem
– feiret Sanna på stranda (haaaaha, det rimer)
– blitt veldig glad i Team Me – Kennedy Street

~ av Trine den mars 27, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
