The hope is we have so much to feel good about

Seksten dager går fort, ass. Brått måtte jeg si hadet til far, og hoppe på flyet til Bangkok. Mamma hadde glemt å bestille seng til meg på flyplasshotellet, så vi måtte betale tredve kroner for en ekstra seng og større rom. Fælt. Seks timer på fly ved siden av en INDER derimot som lukta, og nistirra, og sutra og sov hele veien så jeg måtte hoppe over han hver gang jeg skulle på do – vel, dét var ikke like kult. Men jeg fikk da sett tre filmer, sovet en time og tatt bilder av fine skyer, jeg.

Så kom vi til Perth, da. Og til den lengste tollkøen i manns minne. Alltid like moro det, etter en lang tur. But it’s good to be back. Har svetta ihjel på stranda i dag, holdt pusten i det kalde vannet og blitt dengt av bølgene. Me like.

~ av Trine den februar 21, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
