Left my heart in the city of hopelessness

I går tenkte jeg at jeg skulle avslutte januar med stil. Våknet relativt tidlig, sendte søknader for sommerjobber, ryddet rommet, tok oppvasken, satt på en maskin med tøy og bakte brød. Spiste god frokost, surfet nettet etter flere jobber, sendte mail og fikk fikset Kings of Leon-billetten min som har blitt borte i posten og dro på skolen for å endelig kunne fikse opp i fagene våre. Sola skinte. God dag. Så langt.

Men så gikk møtet på skole rett åt skogen, og vi er fortsatt på stedet hvil. Men, tenkte jeg, det er enda godt jeg slapp å kjøpe ny billett til Kings of Leon. Kommer hjem, lager god middag i kompensasjon, åpner macen og leser følgende:
Kings of Leon utsetter Australia-turneen til november 2011.

Godt januar er over. Februar – show me what you got.

~ av Trine den februar 1, 2011.

Legg igjen en kommentar

 
