My eyes are open up with pure sunlight

Jeg er den første til å innrømme det; jeg har ikke gjort stort i 2011. Annet enn å ligge på stranden og spise jordbær, campe i Lancelin og selvsagt – hoppet i fallskjerm. Og det er enda seks uker til skolen begynner. It’s a hard knock life. Men det er mye å glede seg til fremover:

– Emil som blir ett år!
– to uker i Thailand med familien
– en uke med mamma og søster på besøk i Perth
– bursdagsmåneden mars!
– Kings of Leon-konsert
– jentetur til Margaret River for å se på surfekonkurranse
– 17. mai!
– å endelig ha bacheloren i boks
– fyke hjem til gode, gamle, savnede Norge og Fuglevik
– terrassefest med gode venner
– norske jordbær, mammas mat, pappas klemmer og søskenkrangler

Jeg liker den lista bedre og bedre.

~ av Trine den januar 17, 2011.

4 kommentar to “My eyes are open up with pure sunlight”

  1. Jeg gleder meg til terrassefest!

  2. Du har fantastiske dager. Du har mange gleder. Du nyter livet og koser deg. Du er fantastisk. Lykke gleder seg til å møte deg.

  3. Sjææl ass, Heidi :)
    Og Katrine, jeg gleder meg veldig til å møte Lykke selv. Og til å gi deg en good klem!

  4. Det var en flott liste! Gleder meg først og fremst til ferien med hele familien,så er det bare å telle dager til du kommer hjem! gleder oss VEEELDIG :-)

Legg igjen en kommentar

 
