Where you gonna sleep tonight?

Det er jaggu mye sand i Lancelin, ass. Overalt faktisk. Sov i sand, spiste sand, grilla i sand, drakk litt sand. Hadde vi telta der Western og jeg så for oss, hadde vi faktisk blitt skylt til sjøs, så det var kanskje like så greit at vi ikke ble hørt. Surfa gjorde vi da. Og hoppa i sanda. Jo, også prøvde vi å sette opp et fem-mannstelt. HAHA. Det var.. ikke like lett, ass. Men tro det eller ei, det kom seg opp det også! Sov gjorde vi ikke da, for storm og telt er liksom ikke optimalt. Jo, også falt surfebrettene av bilen når vi kjørte på vei tilbake. Men vi verken drepte noen, eller ødela dem, så vinn/vinn. På en måte.

~ av Trine den januar 8, 2011.

Én kommentar to “Where you gonna sleep tonight?”

  1. hehe jøøs, mye sand i en ørken? Hørt på makan..;) Skal lære deg alle triksene i boka når jeg kommer tilbake..;) Tar nok litt tid ja, men får bare være tålmodig da.
    Høres ut som at livet i Perth er litt bedre enn her hjemme, men jeg klarer i det minste å beholde skiene mine på bilen når jeg skal hjem fra fjellet i motsetning til visse andre som ikke klarer å holde å feste surfebretten godt nok, men dere skal ha for forsøketv da..;)

    Sender kort jeg vet du også ses vi om en drøy måned..

    -Fawiii

Legg igjen en kommentar

 
