It’s better if you don’t understand

Jeg vet ikke om dere husker like godt som meg hvor mye jeg elsket å være på telttur i en uke? De herlige, ikke-i-det-hele-tatt klamme nettene på herlig underlag, hvor du våkner opp fresh, og nesten ikke våt i håret fordi du har ligget inntil en knusktørr teltduk og du kan hoppe rett inn i spa-dusjen din og vaske håret og skrubbe kroppen. Jeg husker den jeg, ass. Husker også at jeg, for seksten dager siden, kom hjem fra en treukers roadtrip, hvor jeg sov i bilen og dusja sånn cirka aldri. Elsker å sove i bil jeg. Og telt. Og tørrshampoo. Og Lars Monsen. Så når noen spør meg om jeg har lyst til å være med på telttur til Lancelin, med stormkjøkken og det hele, er jeg selvskreven.

Så. I morgen pakkes sekken, lakenposen og myggsprayen, surfebrettet, teltet og stormkjøkkenet, for denne jenta skal på tur igjen. Jentetur. Til Lancelin.
Snakes on a plane!

~ av Trine den januar 5, 2011.

2 kommentar to “It’s better if you don’t understand”

  1. Skal du på tur? ja da må du kose deg og være forsiktig. Hilsen mamma som gjerne ha en melding… :-) glad i deg!

  2. Tilbake i god behold! Overlevde dette også :)

Legg igjen en kommentar

 
