Why would you change me

Fant ut at det var på tide å rydde opp i utboksen på mobilen. Det er tross alt over en måned siden jeg gjorde det sist, og da hoper det seg rett og slett opp med gullkorn.

Vi spiller Alias: Hva sier det når man hopper i vannet?
Western: Splæt?

Fortsatt på Alias-stien: Vi er det hele tiden …
Sanna og Formoe i kor: Fulle!

Hvem hadde trodd at omstokking på ord kunne ende så fatalt ..
Linn: Det skal jeg si hvis jeg blir voldtatt i rettssalen!

Vi gleder oss alle til at Alek skal lese seg opp på grafisk design.
Alek: Grafisk design? Er det sånn når man lager epler i Sahara og sånt?

På hyttetur kommer det meste frem.
Mats: Jeg er sikker på min homoseksualitet.

Denne blir for uskyldig med forklaring.
Linn: Sanna, du ser så søt ut bakfra.

Sanna prøver en ny sjokolade, som hun mener likner på lion.
Sanna: Ja, den smaker som Lion King.

Sanna er RÅ på oversetting!
Four dollar drinks til fire dollar eller noe, tror jeg.

Formoe har litt trøbbel med å helle vin i glasset.
Forms: Jeg ser jo ikke hvor glasset ender, det er jo gjennomsiktig!

Etter dette er vi litt usikre på om Sanna egentlig er en jente.
Sanna: Sånn man to man…

Litt høy musikk på en bar i Airlie Beach.
Trine: De har shota!
Formoe: Hæ? Har dere sovet her på utestedet?

Denne vil jeg ikke forklare.
Western: Jeg er så glad for at jeg er så pen, jeg.

Noen har ikke fått med seg uttrykket…
Sanna: Har du vondt i magen, så gå til Per i hagen.
Formoe: Han heter jo Karl I Hagen, da.

Vi har aldri sagt at vi har oppegående venner.
Linn: Hva heter actionman? ACTIONMAN!

 

~ av Trine den januar 3, 2011.

2 kommentar to “Why would you change me”

  1. Nå koser jeg meg med bloggen din, Trine! Glad jeg tok den opp igjen!

  2. Hurray! Godt å høre, LosFugos. Keep up the good work!

Legg igjen en kommentar

 
