The seasons changes everything

Og vips, så var 2010 over også. Da er det på tide å bli nostalgisk, gå igjennom årets mangehundre bilder og finne ut hva man faktisk gjorde.

Januar:

– Året begynte i Hemsedal, med herlige venner og morsomme minner.

– Og jeg ble fadder til verdens nydeligste gutt.

Februar:

– Var så kald at vannet frosset fra Moss til Horten. (Skulle tatt turen over.)

– Var generelt en kald måned, og jeg gikk på ski.

Mars (årets beste måned):

– Dro vi på klassetur til Berlin.

April:

– Og søstern fylte 18!

– Ble Markveien invadert av restaureringsmennesker. (=DØDEN.)

– Dro vi på påsketur til Trysil med familien.

Mai:

– Ble årets første utepils fortært på Lektern i solskinn.

– Feiret vi 17. mai med brask og bram!

– Ble parklivet hverdagslivet.

Juni:

– Lekte Emil og jeg i parken.

– Hadde vi Sex and the City-vors hos Monica.

– Reiste mamma og jeg på jentetur til Gøteborg.

Juli:

– Hadde vi grillfarvellkveld på terrassen hjemme. ♡

– Lot jeg søstern få banke meg en siste gang før jeg dro.

– Flyttet vi til Australia for ett år. Noe vi feiret. Mange ganger.

August:

– Var vi turister i egen by.

– Sjekket vi ut beachen, og fant ut at den var heelt allright.

– Var vi på back to school party og drakk øl med rar farge.

September:

– Var det tid for rebusløp. Gutta tapte.

– Reiste vi på roadtrip 300 mil nord for Perth. Kosa oss verre.

Oktober:

– Ble det en snarvisitt til Norge.

– Og jeg fikk lekt med den herlige gutten her en hel dag.

– Så bar det tilbake down under og til ANSA-fest. Bottoms up!

– For ikke å glemme piratfesten til Fausko. Legendarisk!

November:

– Fikk jeg sommerferie! Huurraa!

– Kom det besøk fra Norge!

– Og vi dro på tredagerstur til Margaret River.

Desember:

– Dro vi på tidenes roadtrip på Østkysten!

– Så ble det julaften, og middag til 19 personer i 30 varmegrader.

– Også gikk resten av romjulen til å ligge på stranda og bli brun.

Så var årets siste dag her, og totusen og ølløv skal ringes inn på toppen av en skyskraper midt i Perth med gode venner og godt drikke. Neste år derimot, er jeg tilbake i fjellgjengen. I promise. For jeg savner dere alle som en. Takk for et herlig år, jeg gleder meg til det neste ♡

~ av Trine den desember 31, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
