All I want for Christmas is you

24. desember. Julaften! Dagen som alltid virker så veldig langt borte, men så er den plutselig der. Dagen har vært solskinn fra ende til annen, jeg har vært en time på stranda (sol og 38 grader), jeg har vært NKR og snurret «Tre nøtter til Askepott» 11.00 sharp, vi har spist enda mer julekaker, laget riskrem, satt ribba i ovnen, pyntet ferdig bordet og nå er det søren i meg på tide å dusje, kle på seg og gjøre ferdig resten av maten til nitten gjester kommer på besøk. Saus til nitten stykk. Ønsk meg lykke til, a!

Uansett. Julefølelsen snek seg litt på når tre nøtter til Askepott spiltes i stad, og etter å ha sunget med på «En stjerne skinner i natt» cirka tusen ganger kan det faktisk bli jul i kveld, til tross for at sola steker utenfor døra. Hvem hadde trodd dét liksom. Ikke jeg i alle fall!

Riktig god jul alle sammen. Dere vet hvem dere er når jeg sier at jeg savner dere masse. ♡

Xx

~ av Trine den desember 24, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
