Turned upside down it’s not so fun

Her i bakventland vasker vi gulv med svamp.

Ser du den med rødt håndtak/stang-ting? En sånn en ja. Og det er visst luksuriøst, jahaha, det er det tenk. Og fytti svarte pokkerivold så slitsomt det er. Svampe hele huset. Jeg kunne like så gjerne ha håndvasket det. Nå som jeg sier det, skal jeg faktisk gjøre det neste gang. Det kommer garantert til å gå fortere! Så jeg tok det som en ekstra treningsøkt. Hadde tatt livet av meg hvis ikke jeg hadde gjort det. Men nå er det skinnende rent her. Så da var det vel kanskje verdt det. Tror jeg. Skal bestemme meg etter tacoen.

~ av Trine den november 12, 2010.

Én kommentar to “Turned upside down it’s not so fun”

  1. Hahhaaahaha!!! Jeg må si at Western er spesiell. Det er derfor jeg liker henne ;P

Legg igjen en kommentar

 
