That’s why I want you to know

Man blir rar i hodet av å ha brukt en hel dag på å se Grey’s Anatomy-episoder. Glad, sint, forelska, trist – godt for sjela rett og slett! Derfor er det på sin plass å avslutte det hele med en ny sitatoppdatering. Må ikke tro at jeg har gitt meg. Ånei. Det er for mye bra på lager til at jeg kan gi meg helt enda.

Emilie handler på Woolworths. Vi holder oss til Coles.
Moi: Men er det billigere der?
Emilie: Nei altså, det vet jeg ikke, men jeg får i alle fall mer for mindre penger..

Med mindre du er åtti skal man ikke bruke ordet nattøy. Eller «her forleden» LINN.
Sanna: Men nattøy, det er som pasta. Det er en fellesbetegnelse.

Vi spiller Alias.
Linn: Det som svømmer i vannet..
Western: Kylling!

Vi fortsetter å spille Alias..
Linn: Palestina mot..
Western: Skjerf!

Noen danser, Sanna skal briefe med allmenkunnskapene sine.
Sanna: Den dansen er jo fra fredsprisutdelinga!
Nei, Sanna. Dansen var fra MGP, den. M G P. Ingen fred å få fra den sida. Foråsidetsånn!

Gir oss ikke med spill vi ass. Vri åtter.
Sanna: Når er det jeg må si at jeg har ett kort på hånda?

Stranda. Fugler. Enough said.
Western: Bæsja han nå? Det datt i alle fall noe ut av ræva hans.

Western skal sende SMS.
Hva er det hun heter igjen…? Ah, mamma!

~ av Trine den november 11, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
