And she spoke words of wisdom

Siden sist har jeg:

– kost meg med venninnebesøk (hurrahurrahurra!)
– prøvd å vise de Perth’s beste side (lykkes jeg?)
– funnet ut at verden er superliten (ohyes, felles venner all the way)
– spist verdens beste is (slikt er lov når man har besøk)
– vært på kengurujakt (dessverre uten hell)
– nesten gått tom for bensin (kengurujakt vettu)
– slikket sol på stranda (og blitt utsatt for en blotter, yaiks!)
– møtt Ståle som også er på besøk down under (så kos atte)
– ikke kommet inn på byen fordi Ståle gikk på byen med hvite sko (fyfy!)
– lett etter en reggaefestival som tydeligvis ikke fantes (ble kos lunsj ut av det, da)
– laget dødsgod indisk rød karri (om jeg får si det selv, og det får jeg jo)
– kost meg heaps ♡

~ av Trine den november 9, 2010.

3 kommentar to “And she spoke words of wisdom”

  1. Da må jeg si jeg er klar for Kengerujakt på min «drømmeferie» i Perth!
    Merker jeg er klar for reagge og, så du for booke det du kan ;-)

    Jasså, Mr. Steal klarte ikke holde fillene på=?

  2. Hvorfor drømmeferie i slike gåsetegn? Hm? Det ér jo drømmeferie! Ståle holdt da fillene på, problemet var bare at han ikke hadde riktige sko på. Så nå har’n lært!

  3. (og blitt utsatt for en blotter, yaiks!) Dette kunne uten tvil vært Mr. Steal ;-)

Legg igjen en kommentar

 
