Must be out of their minds

Torsdag er jaggu en fin dag, dere. Tross alt dagen i gruppearbeidets tegn og det vet vi jo alle sammen at MÅ bli bra. Slo ikke feil denne gangen heller det vettu, men jeg kan egentlig ikke se at det kan gå galt heller når du har et dophue på gruppa. Vel. Kort oppsummert har dette skjedd: Dum1 og 2 hadde ikke gjort det de skulle, dermed hadde vi ingen å intervjue. Hurra. Vi bestemmer oss for å reise til et shoppingsenter, og gjett hva som skjer? Jo. Verdensmestern i parkering kræsjer. (Nei, det var ikke meg. Det var dum1.) Klokka tikker tiden går, og oppgaven blir ikke gjort ferdig. Hurra. Lærern tar mitt parti og sparker gruppemedlemmene mine i ræva. HAHA. Så ga jeg opp og stakk på trening og syklet en mil.

Men tror du det er over a? Neeida. Jentene skal nemlig se på film, og stikker og leier noe de sier er «hjernedødt og romantisk». Filmen het Letters to Juliet, og foråsidetsånn. Jeg vil heller nappe ut alle håra på kroppen min ett etter ett enn å se den filmen der igjen. Makan til søplefilm skal du seriøst lete så lenge etter atte HERREGUD. To timer jeg aldri får igjen der ja. Torsdag; I hate you.

~ av Trine den november 4, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
