There are things in my life that I can’t control

Karma vettu dere, karma er alltid rettferdig og den er faktisk ganske glad i meg. Får man en ølsølende mann ved siden av seg på en flytur, ja da får man fire seter for seg selv på neste! Jeg vurderte lenge (si to minutter da) om jeg skulle være fornuftig å ta en sovepille eller tullete å gjøre en oppgave. Tullteheten tok meg i et svakt sekund, jeg hentet opp macen, skrev en linje og lot fornuften ta over; et glass vann og en sovepille og så var det sayonara nok engang. Denne gangen breiet jeg meg utover fire seter. Business class kan ta seg en bolle! Perth var forresten litt varmere enn Norge. Sånn cirka tjue grader varmere tenker jeg. Kan like det, merker jeg.

~ av Trine den oktober 25, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
