Hold me like you’ll never let me go

Ti dager er over, i morgen tar jeg på meg boblejakka for siste gang på over ett år og bytter den ut med bikini tredve timer senere. Ryktene sier at det er 35 varme der, så bikini burde vel strengt talt være skoleuniform fremover. Jeg sa vel kanskje at jeg skulle være skoleflink mens jeg var her.. Vel. Det var bare noe jeg sa. Så opplegget fremover blir: skole. Trene. Skole. Sove. Skole. Syv oppgaver på ti dager, så shoooooot me please! Men så tar jeg sommerferie med god samvittighet, og skal tæne i fire måneder. I mellomtiden kan dere jo kose dere med snø og kulde og regn og glatt og brekte lårhalser og slikt! Det har sin sjarm det også, da.

Skulle noen ha lyst til å joine disse tredve timene i morgen er det bare å rope ut. Lover å sikle på skuldra di! (Denne gangen er nemlig sovepilla med, my very best friend.)

Takk for gåsehuden, Norge – den er tydeligvis fortsatt intakt!

~ av Trine den oktober 23, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
