No one sleeps when I’m awake

Jeg lurer på om jeg har klart å fortelle om at det kjøres på feil side av veien down under. Og at jeg ble kastet inn i det med hode først, og fikk blåmerker (vel, nesten..) på høyrearmen fordi jeg prøvde å gire med feil hånd og brukte opp vindusviskerne (nesten) fordi blinklyset var på feil side? Uhm. Dét har i det minste gått seg til. Blinker riktig, kjører på riktig side og selvskader meg ikke mer heller.

Så kom jeg hjem til Norge.. Hvor alt er snudd på hodet igjen. Bestemte meg for kun å sitte på, da jeg fikk hjertebank hver gang vi skulle ut i et kryss og jeg trodde vi kjørte feil vei. Men så måtte jeg ut å kjøre likevel. Og da begynte jeg likesågodt med selvskading igjen jeg, ass. Er så deilig å få ut litt aggresjon. Smalt hånda inn i døra og brukte vindusviskerne som blinklys da vettu. Holdt på å legge meg i feil kjørebane også, men det gikk jaggu i meg bra. For ikke å snakke om vikeplikt! Herregud, for noe teite greier. Synes stopskilt innimellom er bedre jeg, ass. Nå gleeeder jeg meg til å snu alt på hodet igjen om en uke!

~ av Trine den oktober 17, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
