Run to the lights of the city

Det var rebusløp her i går. Begynte tre. Inneholdt fem poster, med gullmynter på veien. Og øl, selvsagt. Eller vin, på halvannen liters flasker. Skikkelig classy. Gutta endte opp i bar overkropp med mel i hele trynet. Hva gjør man ikke for en karamell, liksom. En håndfull endte opp uten hår på hodet. Snakker om konkurranseinstinkt. Nest siste post var selvsagt kleslenke. Og hva avslutter man med? JO. Shottekonkurranse. Great!

For meg endte kvelden klokka ti. Hadde vel fått nok tenker jeg. Jo, også skulle jeg hoppe opp på ryggen til en kompis. Sveklingen klarte ikke å ha meg på ryggen så jeg stupte inn i glassdøra og rett i bakken. Kul i hue og verandaleppe. Takk for den!

~ av Trine den september 19, 2010.

3 kommentar to “Run to the lights of the city”

  1. Seriøst? Hvorfor har ikke mamma fortalt dette?
    God bedring! Vær forsiktig a ;) Vil ikke trille deg på flyet i Bangkok

  2. Det er det bare et svar på, og det er for at Trine glemte å fortelle det når hun fortalte hvor gøy det hadde vært! håper du har det bedre nå, Trine! ha en fin dag :)

  3. Jeg hadde tenkt til å si; det mamma ikke vet har hun ikke vondt av ;) Neida, jeg glemte det i farta. Så farlig er det ikke, viktigere å fortelle hvor gøy vi har hatt det :)
    Nå er alt finfint :)

Legg igjen en kommentar

 
