Day turns to night, night turns to whatever we want

Fotooppgave: Composit.
Trine tenker: Hm. Perth skyline. Ett bilde om dagen, ett om kvelden.
Problem: Du må ha kamera på akkurat samme sted når du tar begge bildene. Ergo; du må bli der.
Trine låner stativ, kler på seg en tynn fleesgenser, stikker alene til spotten og må stå der i to og en halv time.
Resultat: MØKKAKALD. Forundrer meg ikke om det venter en influensa og blærekatarr heller. Joggende mennesker som hele tiden jogger utenom meg fordi de tror at jeg tar bilder hele tiden. Og flotte kommentaren som holdt meg gående et kvarter ekstra «Suffering for your art, ey?» Også smilte han da. Viktig poeng. Men det beste med det hele – som faktisk gjorde det verdt kulda. SE PÅ DET HER A.

~ av Trine den september 13, 2010.

5 kommentar to “Day turns to night, night turns to whatever we want”

  1. Ja, det må jeg si var verdt det. Dritkult! God idé også forøvrig.

  2. Konge

  3. Damn! Du er flink :) Savner deg

  4. Takk, Monica :) Særdeles fornøyd sjæl!

    Mats; Alltid. Lær det.

    Søs: Tusen takk :) Savner deg også!

  5. Vi får se da…. Ikke vær så nesevis her, du veit jeg kommer å irettesetter deg snart!

Legg igjen en kommentar

 
