Thinking that I was someone special

Jeg er verdens lykkeligste menneske! Gjett hva jeg fikk i posten i dag?

PAKKE HJEMMEFRA! Aah. Kjente hjertet hoppet over noen slag når jeg så esken. Var vel som et lite barn på julaften der jeg satt på gulvet i stua og rev opp esken så fort jeg kunne. Alt jeg ønsket meg var inni. Alt jeg ikke hadde ønsket meg var også inni. For å nevne noe:

– nytt kamera ♡ (jippi! jippi! jippi!)
– to koselige brev, ett har jeg enda ikke turt å lese da det første var grine-materiale
– e-bay klokka mi jeg ikke fikk fikset før jeg dro (dere er så snille!)
– leverposteiiii (namnamnam)
– melkesjokolade og salt lakris (heaven on earth!)
– masse savnede klær (endelig har jeg noe nytt å ha på meg)
– blomstrete kjempesøt topp søstern har kjøpt ♡ (du er verdens beste!)

Dere er verdens beste! Æsj. Nå savner jeg dere, også. Nyt Italia for meg!

~ av Trine den august 28, 2010.

3 kommentar to “Thinking that I was someone special”

  1. Nå fikk jeg lyst på leverpostei!

  2. Som vi har kost oss i Lucca, bare så rart at du ikke var med. Veldig morsomt at pakken var vellykket, har begynt å samle til neste…. husk å sjekke dørmatten for post.. stor klem mamma :)

  3. Jeg blir med neste gang, mamma :) og gjett om jeg skal følge med på dørmatta, så bra som den siste var kan jeg neste ikke vente til neste :)

Legg igjen en kommentar

 
