Just my kind of luck

Gårsdagen, som etter planen kun skulle inneholde taco og noen øl på den nærmeste puben, endte i fyll og fanteri. Selvsagt. Note to self: Ikke, aldri noen sinne si jatakk til tre glass rødvin etter du har drukket hvitvin og øl. Trodde forresten at meningen med ibux var at den skulle kurere hodepine, jeg. Så feil kan man jo ta. Fire timer senere har jeg fortsatt en helt hær av tømmermenn i bakhodet. Ahh.

MEN. Over til poenget. Da jeg våknet til morgen i dag – og egentlig bare hadde lyst til å få frokost servert på senga og gjerne litt ibux intravenøst – måtte jeg jo faktisk stå opp. Og kle på meg. Og hente ullsokkene mine som lå i hjørnet ved siden av joggeskoene mine. Men det var ikke før jeg tok hånda over skolene igjen at jeg så at det lå en KAKERLAKK i joggeskoen min! Kakerlakk. Det ekleste dyret i verden etter edderkopper. At jeg ikke besvimte på stedet er fortsatt et mysterium. Derimot beina jeg ut i stua, gråt en skvett på skuldern til Sanna. Også reddet hun meg ut av det hele ved å putte skoen inn i en pose og befrie mr. djevel i veikanten mens hun hoppet elegant rundt den. (Så bittelitt ut som en indianer faktisk. Men who am I to talk, jeg turte ikke ta i’n.)

Og siden vi ikke er fire paranoide jenter i huset så ser vi kakerlakker overalt. Thanks liksom!

~ av Trine den august 14, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
