Tomorrow you’ll be gone

Å stå ute, barbeint, på lørdag for å snakke med folk var kanskje ikke så lurt, Trine. Nei, det var vel ikke det. Søndag endte i herlige hostekuler og i dag våknet jeg nesten uten stemme. Det vil si, jeg høres vel mer ut som Truls enn jeg høres ut som Trine. Gotta love that! Spesielt når vi skal intervjue hverandre i feature på skolen og bruke båndopptaker. Så nå har jeg heldigvis fått lagret det i minneboka, den über sexy stemmen. Ti timer på farta gjorde uansett sitt, så nå ligger jeg pakket inn i ullsokker, to gensre, joggebukse, pledd og dyne – og fryser. Og blir jeg nødt til å snakke må jeg hviske tilbake. Eeer så digg å være forkjøla, dere!

Sendte forresten en sympatimelding til mamma. Enda verre enn denne. Og hva får jeg til svar? «Skulle vært der og laget varm sjokolade til deg.» Som om den tanken hjelper! Aaah.

~ av Trine den august 10, 2010.

3 kommentar to “Tomorrow you’ll be gone”

  1. Det er slike situasjoner vi utviklet kosedressen for, Trine! Så BRUK den! ;)

  2. Du har så rett, så rett. Problemet var at det var fest her. Kosedress på fest er vel kanskje ikke helt lov enda – med mindre man er på Hemsedal ;)

  3. Huff, du får ha god bedring Trine:) Så bra at du trives på skolen da:)

Legg igjen en kommentar

 
