One foot in the sea, one on shore

Gjett når jeg sto opp i dag, a? SEKS. På morran altså. Første skoledag med nye fag og nye mennesker. Fra åtte til fire. Yessir! Men for et år det her kommer til å bli – eller i alle fall halvår, siden vi bytter fag over jul, altså. Startet dagen med å intervjue klassekamerater og beskrive fugler i feature og avsluttet herligheten med design photography og en liten time i studio. Herregud som jeg gleder meg til å booke ukevis i det studioet og knipse til fingrene faller av meg. Ikke gjør det noe at vi har tidenes kuleste lærer heller. Karen går alltid med kulrunde briller med lille glass, samt matchende slåbråkk med hvite prikker. Gjør ikke noe at han har like dårlig humor som Sanna og meg heller.

Ellers kan jeg jo meddele at vi er inne i siste vintermåned her nede og allerede har kjøpt oss solfaktor 30+ og har ligget på stranda i seks timer. Fordelt på to dager. Fire dager på rad nå har det vært 23 grader og ikke en sky å se på himmelen. My kind of winter, I tell ya.

~ av Trine den august 3, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
