Take a dirty picture for me

Vi hadde ikke vært i Perth mer enn…tja tre dager før kompaktkameraet mitt ble ødelagt. Det vil si – det er ikke ødelagt ødelagt for jeg kan fortsatt ta bilder med det. Men skjermen er svart. Så jeg kan ikke se hva jeg tar bilde av. Litt engangskamerafeeling over det hele. I begynnelsen; ganske moro. Nå; ganske irriterende. Èn ting skal jeg si dere; zoom – det er noe jækla herk! Jeg glemmer jo selvfølgelig å sjekke zoomen før jeg tar bilder. (Ja, jeg bruker det selvsagt fortsatt. Venter på at fem tusen skal dette ned i hodet på meg så jeg kan kjøpe meg ett nytt. Inntil det; we’re still on.) Til poenget – dette skjer:

Her skulle jeg ta bilde av alle tre jentene som venter på bussen på vei til første skoledag. Slik endte det.

Her skulle kofferten til Western inn i minnebøkene, fordi hun overhodet ikke klarte å få den igjen etter en uke her nede. Flott bevis dette, da!

Enda et godt bilde. Jeg liker kameraet mitt mer og mer kjenner jeg. Ønsker meg faktisk ikke nytt. Ellers kan jeg by på litt annen randomness jeg fant på kameraet også.

Western trengte litt mer møbler på rommet sitt. Så vi kjøpte denne sofaen til henne, vi. Passer perfekt til de korte beina hennes. Bortsett fra det så har vi det kjempebra, altså. Lover!

~ av Trine den juli 29, 2010.

2 kommentar to “Take a dirty picture for me”

  1. TAKK SKAL DU FAEN MEG HA

  2. Hihi. You’re very welcome!

Legg igjen en kommentar

 
