What have I done to deserve this?

Du vet når du er så langt vekk hjemmefra du kan komme. Du har kommet deg i orden med hus. Flytta inn. Kjøpt ting. Også skal du dra på skolen for å velge fag. Også får du vite at du ikke har alle papirene i orden – og heller ikke har godtatt skoleplassen din. Så må du vente i tre og en halv time. Få vite at du må betale 500 dollar du trodde du hadde betalt for to måneder siden. Det har vært min dag, da. Heldigvis også de andre jentene sine, for hadde jeg måtte hatt den dagen alene. Da hadde jeg ikke blogga for å si det sånn.

Neida, så joda. Moro det da! Etter nedturen stakk vi på IKEA og shoppa. Også var vi så kalde, og det var så lenge til busse gikk (førti minutter) så vi ringte taxi. Men tror du den kom a? Taxien altså? NEIDA. Men alt skal visst bli bedre i morgen, sier dem. Både skolen og karmaen altså. Detta må jo snu en gang. I mellomtiden skal jeg spise litt sjokolade. Svensk. Fra IKEA. Sanna sier det er den beste sjokoladen i verden. Hun juger.

~ av Trine den juli 22, 2010.

2 kommentar to “What have I done to deserve this?”

  1. Dette liker jeg å lese om ;) Trine med DÅRLIG karma! Gleder meg til oppdateringer hvor den har bedret seg ;)

  2. DU ER SÅ SLEM, ASS. Karmaen min skal jo alltid være bra! Jeg er jo bare snill.

Legg igjen en kommentar

 
