On the bright side of life

Det fine med australsk vinter er at det faktisk ikke er vinter. Joda, vi har hatt dårlig vær, men det har aldri vært så kaldt som vi trodde det kom til å bli. (Ja, flott, nå har jeg skrevet det. I morgen blir det vel regn.) Ta for eksempel i dag: våknet til skyfri himmel. Gikk ut døra i bare t-skjorta (og jeans da vettu) og har stort sett gått sånn i hele dag. Skulle jeg tippa temperatur ville jeg sagt 22-23 grader. Folk har ligger i baris i parken, andre har jogga i shorts og t-skjorte. Ja, du skjønner tegninga? Fiint vær. Hører forresten det regner i Norge.

~ av Trine den juli 15, 2010.

2 kommentar to “On the bright side of life”

  1. Jaja, snakk for deg selv! Australsk vinter er som sommeren på Fuglevik. Det er bare DRITTDRITTDRITT!
    Idag våknet jeg til overskyet, men som så ut til å gå over til å bli strålende vær, så jeg kjappet meg på Spenst. DA jeg kom ut av Spenst var det VERRE! Look on the dark side of life ; )

  2. Hører det her. Hadde jo faktisk håpa at dere skulle fått litt bedre sommervær, er tross alt ikke så lang sommer i Norge. Godt dere skal til Thailand OG Australia ;) Æ glær mæ!

Legg igjen en kommentar

 
