Welcome to the land down under

Oslo – Perth. 23 timer med fly. (Ja, jeg løy og skrøt visst på meg 3 timer ekstra. Jeg beklager. Nesten.) Turen gikk overraskende bra, kanskje fordi vi løy på oss tre timer. Uansett måtte jeg ikke bruke sovepilla jeg selvfølgelig hadde pakket med meg, men derimot ble den oppblåsbare puta fra Clas Olsson brukt i over åtte timer. I like. Klarte ikke å se ferdig en eneste film da, men fikk spilt kabal i kanskje…to timer. Nerd nei, langt ifra!

Ellers er Perth herlig. Hostell er litt mindre herlig, og været er enda litt mindre herlig. En helt vanlig dag er slik: regn, sol, vind, regn, sol, sol, vind, høljregn, sol. And so on.. Har selvfølgelig ikke tenkt til å skaffe meg verken paraply eller gummistøvler. Skal bare gå rundt i shorts og hawaianas. Er i Australia, jo!

Ellers har vi gjort følgende:

– begynt på tidenes sitatbok (bare gled dere)
– funnet ut at man ha pass for å komme inn på byen (føkk)
– blitt våte, tørka igjen, blitt våte og tørka igjen
– vært vitne til at en dude fikk en nuggets i øyet (tidenes LOL)
– gått langs motorveien (og blitt forlatt in the midle of fucking nowhere)
– blitt frastjålet en hatt fra nachet på rommet (han sa han skulle ta den. vi trodde ikke på han…)
– sett etter hus (kan noen gi oss et hus? vi har ikke hus, finner ikke hus. VIL HA HUS.)

GI OSS HUS. Værsåsnill.

~ av Trine den juli 12, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
