If you ask me… I’m ready

23 kilo er faktisk mye mer enn man tror. Eller, mye mer enn jeg har trodd i alle fall. Det er mulig det er fordi jeg har vært innstilt på at det er superlite, var flink og pakket kun det nødvendigste og endte opp med et stort smil – 16 kilo. Dermed ble det både ett og annet skopar ekstra, noen kjoler og litt dill og litt dall. Nå er i alle fall alt klart. Det vil si, jeg tror at alt er klart. Nå skal bare kontrakten med far signeres (jeg har nemlig å pelle meg tilbake til moderlandet så snart skolen er ferdig, og i alle fall ikke finne meg no type der nede), en annen kontrakt signeres og snuta vendes mot Gardermoen før 26 herlige timer på fly venter. Godt jeg har et crazy reisefølge.

Så that’s it that’s all for denne gang, Norge. Vi snakkes down under!

Og som Alicia Keys ville sagt det:
If you have something to say, you should say it right now.

Love ♡

~ av Trine den juli 8, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
