The second I sleep…

I natt har jeg:

– skullet sjekke inn ved gaten på Gardermoen og funnet ut at jeg hadde glemt macen. Så kjørte jeg hjem igjen, men glemte at jeg skulle ta den med for andre gang så jeg rakk ikke flyet.
– prøvd på nytt: skullet sjekke inn, men hadde ikke billetten.
– møtt en bunch av hotte gutter, og derfor glemt at jeg skulle gå på flyet.
– våknet opp, litt desorientert, og trodd at jeg hadde forsovet meg til flyet mitt som går torsdag klokka femettermiddagen.

Reisefeber? Jeg? HAH. Neida…

~ av Trine den juli 6, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
