Märker du hur fort det går?

Jentetur til Gøteborg med morsan. Turen hvor:

– vi kjørte feil i Gøteborg (ikke akkurat første gang det, nei…)
– vi spiste verdens beste saftis (etter kræsj pink selvsagt) til 6 kroner
– mor shoppa mer enn datter (20 kilo på fly om ni dager, jeg visste bedre)
– jeg bumpet borti Sandra (it’s a small world)
– Brasil vant over Chile (og brasilianerne gikk nuts på Hard Rock)
– vi så verdens SÆRESTE mann (blant annet stoppet han, hoppet høyt og gikk videre)
– jeg tok flere bilder av den fine broa på veien enn noe annet (trenger.G11.NÅ)
– jeg trodde jeg skulle sprekke etter altfor mye middag (fajitas I love you)
– men våknet opp sulten og spiste pannekaker til frokost (Scandic I love you)
– jeg forelsket meg i en genser (og måtte dra derfra heartbroken – damn you 20 kilos!)

~ av Trine den juni 30, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
