It’s so easy, who needs to pretend?

Dette har jeg gjort siden sist:

– fanget fregner i hopetall (jeg skal bli så brun, jeg!)
– spist vond vannmelon (dét trodde jeg faktisk ikke at gikk an)
– ikke fått skattepenger (kom igjen a, Norge!)
– tatt blodprøver (det suger faktisk…)
– misset ferja og sett på vannet en halvtime (også halv åtte om morran, da)
– roadtrippa med Sannasol (hun kjører som en GAL)
– nesten dødd på vei ut av Oslo (nesten helt sant)
– vært i møte med forlag, så nå kan du snart kalle meg FORFATTER
– sa jeg forfatter? Forfatter! Jarra! (vi ruler, derfor.)
– misset enda en ferje og sett på brannmaneter en halvtime (jepp!)

Og nå er det søren i meg en edderkopp på veggen min! Møkkadyr! Best for deg at du betyr lykke.

~ av Trine den juni 23, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
