I made my home here on the floor

Jeg trodde ikke man kunne ha så mye dritt inni en liten leilighet, jeg. Men det skal jeg si dere – det funker tydeligvis utmerket. Nå har jeg nemlig brukt to dager på å pakke altfor mye ned i pappesker, søppelsekker og søppelbøtta. Det verste med at jeg snart er ferdig er at alt da må bæres ut av leiligheten, inn i bilen og ut igjen hjemme. For så å pakkes opp igjen. Klærne i alle fall. Så går det tre uker, også skal jeg jaggu i meg pakke igjen. Men da skal jeg tross alt klare å komprimere alt jeg trenger på et år i tjue kilo. Tjue kilo. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av det, faktisk.

Gode pakketips tas imot med takk, bukk og et nei.

~ av Trine den juni 15, 2010.

2 kommentar to “I made my home here on the floor”

  1. Heia Trine….Rått tips ang pakking : Vakum pakking…. det får du gjort på Ekholt matsenter…..lykke til… Klem klem Hilde

  2. Takk for tipset, Hilde :) skal ikke se bortifra at Trond får en liten jobb der, gitt!

Legg igjen en kommentar

 
