I fight with my brain to believe my eyes

Snakk om perfekt helg!

– Levert siste eksamen (kryss i taket, kryss fingra og rop høyt hurra!)
– Prøvd å shoppe antrekk (men når man har penger finner man ingenting, seff)
– Banna, sverta og rota til hele rommet fordi jeg ikke hadde noe å ha på meg
– College-party på skolen (mye øl, regn, artister og latter – funfunfun!)
– Overnattingsbesøk av jentene (også måtte jeg sove på gulvet)
– Kleinlørdag.no, men rett på klassefest (i tidenes feteste hus, står på ønskelista)
– Gått hjem fra Fugatzi i HØYE HELER (hadde det ikke vært for selskapet hadde jeg daua)
– Paolo Nutini på Rockefeller (lovelovelove)

P e r f e k s j o n.

Den skulle jo aldri slutta, for snakk om blåmandag! Ser nesten ikke gulvet eller bordflater. Pakking SUCKS. I’m not kidding. Kom over og pakk for meg, a?

~ av Trine den juni 14, 2010.

2 kommentar to “I fight with my brain to believe my eyes”

  1. Hei, hei, hei. Det var DU som ABSOLUTT ville sove på gulvet! Vi meldte oss begge frivillig til å bytte plass med deg, ditt gatebarn ;)

  2. Liker dere å tro ja ;) NEIDA, okeida. Så meldte jeg meg frivillig. Viktig å tre inn i andres roller innimellom!

Legg igjen en kommentar

 
