So I’m moving to the land down under

Det her er helt sykt. Riktignok har jeg godtatt skoleplassen min i Perth, signért og betalt depositum, men ikke før vi i dag bestilte flybillett gikk det opp for meg at det i morgen er fire uker til jeg flytter til andre siden av jorda. Fire små uker. Andre siden av jorda. Igjen. Først og fremst gleder jeg meg som en liten unge på Tusenfryd, men jeg kan heller ikke legge skjul på at en liten del av meg gruer seg som rakkern til å si hadet til familie og venner for ett år.

Thank God for Skype. ♡

~ av Trine den juni 9, 2010.

4 kommentar to “So I’m moving to the land down under”

  1. … :(

  2. bittelittegrannemisunneligmåjegsi….

  3. :(

  4. Hell yeah!!!! Banan! Nå drar vi om tre uker! Weeeeee :)

Legg igjen en kommentar

 
