When I woke up the world was new

Det som er så deilig med dårlige dager, er at det som regel kommer en kjempegod dag derpå. Spesielt hvis man påvirker den litt. Selv sto jeg opp ekstra tidlig, kokte meg en stor kopp te, tok en lang dusj, leste avisene og satt på favorittlåta for tida;
Joshua Radin – Brand new day. Er ikke det en feel good låt så vet ikke jeg.

Og det funka som rakkern det. Ikke nok med at jeg naila språkeksamen, jeg fikk vite at jeg har kommet inn på skole i Australia! Oh JOY! Så om to måneder pakker jeg kofferten(e) og setter meg på flyet til den andre siden av jorda. Det blir langt ifra feil.

~ av Trine den mai 8, 2010.

3 kommentar to “When I woke up the world was new”

  1. Joshua Radin <3

  2. Love him! <3

  3. Det er ikke langt ifra feil. Det er F E I L !

Legg igjen en kommentar

 
