I sure miss the land down under

23.mai er det to år siden jeg kom tilbake fra et fantastisk halvår i Australia. I løpet av de seks månedene down under:

– lærte jeg mer om meg selv enn noen gang
– møtte jeg herlige mennesker og min aller beste venn
– drakk jeg mer øl enn både du og jeg vil vite
– ble jeg bruuun
– feiret jeg bursdagen min med Jack Johnson
– koste jeg med kenguru og koalabjørn
– spiste jeg kenguru…
– feiret jeg tidenes 17.mai
– fant jeg ut at jeg ville bli journalist
– levde jeg livet til det fulle

Oh well, I’ll see you soon, dear Perth.

~ av Trine den mai 5, 2010.

Én kommentar to “I sure miss the land down under”

  1. IKKE DRA!

Legg igjen en kommentar

 
