Once again the sun is rising

SNØ da eller?! Finnes vel ikke noe mer deprimerende å våkne til kong vinters altfor sene besøk når man trodde på yr og den sola de lovte. Yr kan jo faktisk gå og ta seg en bolle, sammen med den snøstormen som herjet utenfor her når jeg skulle traske til skolen. Planen var jo faktisk utepils på Solsiden i dag. Det kunne jeg bare se langt etter. Med mindre jeg hadde tatt på meg termodress og skibriller, da. Men så hadde jeg vel bestilt med en kopp kakao i stedet for en pils også, så det hadde faktisk ikke blitt noe stas.

Men jeg er jo ute etter å dele ut litt skyld her. Noe går til min venn Patrik som ØNSKET seg snø. Han må bare legges inn. Resten deler jeg jevnt mellom Island, Bygdøy Allé og Asker. Damn you all!

~ av Trine den mai 4, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
